لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (2024)

بازدید 21,179

اگر فیلم دیدن را دوست دارید، سینماهای تهران بهترین انتخاب هستند. تهران حالا دیگر سینماهای مدرن زیاد دارد و می‌شود فیلم‌ها را با کیفیت بالا در آن‌ها تماشا کرد. پاساژهای بزرگ مثل ایران مال و مگامال هم سینماهای مدرنی دارند. این روزها هر کسی مال می‌سازد، یک سینما هم برایش در نظر می‌گیرد.

گراندسینما اولین سالن سینمای تهران بود. بعد از آن هم سینما ایران ساخته شد و تهران حالا ده‌ها سالن سینمای مدرن و باکیفیت دارد. می‌خواهیم بهترین سینماهای تهران را به شما معرفی کنیم.

سینما ایران مال ، بهترین سینمای تهران

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (1)

مساحت ایران مال 1,700,000 متر مربع است، پس برای یک سینمای بزرگ و مدرن، به اندازه کافی جا دارد. پردیس سینمایی ایران مال، دارای 12 سالن سینما است و 1800 نفر گنجایش دارد. بزرگترین پرده نمایش ایران هم در سینمای ایران مال تهران است. به زودی 28 سالن سینمای دیگر هم در ایران مال افتتاح خواهند شد.

صاحب ایران مال یکی از مدرن‌ترین سینماهای تهران را ساخته. هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانیم فیلم های آیمکس (IMAX) را به این زودی در ایران ببینیم. اما بزرگترین مال خاورمیانه این امکان را برای علاقه‌مندان به وجود آورده.

سیستم صوتی پیشرفته آرومکس (AROUMAX) و فناوری تصویری «۴K/RGB LASER» هم در پردیس سینمایی ایران مال به کار رفته‌اند.

صدای دالبی، سالن ویژه کودکان، 3 سالن وی آی پی و صندلی‌های مدرن، امکانات دیگر پردیس سینمایی ایران مال هستند. سانس های سینما ایران مال از 10 صبح تا 2 بامداد است.

آدرس سینما ایران مال: اتوبان شهید همت غرب – اتوبان شهید خرازی – بازار بزرگ ایران.

شماره تلفن سینما ایران مال:02146020120

بیشتر بخوانید: ایران مال – بزرگترین مال خاورمیانه برای کیست؟ (همه‌ی چیزهایی که باید درباره‌ی ایران مال بدانید)

سینما مگامال اکباتان برای غرب‌نشین‌ها

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (2)

10 سالن نمایش دارد با ظرفیت 1400 نفر. سینما مگامال تهران سال 1396 با نمایش فیلم «نهنگ عنبر» کارش را شروع کرد. اینجا جزء بهترین سینما های تهران است. پارکینگ مگامال به اندازه 3500 ماشین جا دارد.

در بزرگترین سالن سینما مگامال، 300 نفر می‌توانند فیلم تماشا کنند. پردیس مگامال، بزرگترین سینمای غرب تهران است. اینجا برای اولین بار فناوری صدای سه‌بعدی را به سینمای ایران آورد.

آدرس سینما مگامال تهران: شهرک اکباتان – فاز ۲ – جنب ایستگاه مترو اکباتان.

شماره تلفن سینما مگامال: 02144634290

سینما کوروش؛ پرمخاطب‌ترین سینما تهران

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (3)

اینجا از پرمخاطب‌ترین سینماهای تهران است. آمارها می‌گویند که بیشتر مردم، فیلم‌ها را در پردیس سینمایی کوروش می‌بینند. 12 سالن سینما و 2 سالن تئاتر با ظرفیت 2800 نفر، سینما کوروش را به یکی از بهترین سینماهای تهران تبدیل کرده.

گروه صنعتی گلرنگ، 10 هزار متر مربع از مرکز خریدش را به سینما اختصاص داده. اینجا حاشیه و خبر هم کم نداشته. اکران فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا، باعث شد داعش را در پردیس کوروش ببینیم. فردی شبیه به جلاد داعش در مرکز خرید کوروش گشت می‌زد و خیلی خبرساز شد و کلا اتفاق جالبی نبود.

سانس های سینما کوروش از ساعت 11:30 صبح شروع می‌شود و 12 شب به پایان می‌رسد.

آدرس سینما کوروش:بزرگراه شهید ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کوروش، طبقه 4 و 6

شماره تلفن پردیس کوروش:02144971930

این سینما در پاساژکوروش قرار دارد پس هم فال است و هم تماشا. هم فیلم مورد علاقه‌تان را در یک سینما با کیفیت دیده‌اید و هم تفریح کرده‌اید و نگاهی به مغازه های پاساژ انداخته‌اید.

بیشتر بخوانید: سینما کوروش؛ یکی از بهترین سینماهای تهران

پردیس سینمایی زندگی

این سینما هم یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای غرب‌نشین‌هاست. این‌جا علاوه بر فیلم دیدن می‌توانید در پاساژ هم بچرخید و کلی خرید داشته باشید. این سینما ۵ سالن برای نمایش فیلم و تئاتر دارد. این‌جا شب‌ها به تماشای تئاتر هم می‌توانید بروید.

آدرس: میدان صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۱۹۳۷۲

ساعت کاری سینما پردیس زندگی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است اما روزهای تعطیل تا ۱۱ شب هم باز است.

بیشتر بخوانید:سینما پردیس زندگی ؛‌ محبوب غرب‌نشینان تهران

سینما باغ کتاب؛ کتاب، فیلم و غذا

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (4)

باغ کتاب یکی از بزرگترین سینماهای تهران را دارد. 10 سالن مجهز با ظرفیت 1300 نفر و داشتن رستوران و کافی شاپ، از امکانات سینما باغ کتاب هستند. این پردیس صدای دالبی ساراند دارد و تصاویر را با بهترین کیفیت نمایش می‌دهد.

سینما باغ کتاب 2 سال پیش افتتاح شده و حالا از سینماهای بزرگ تهران است.

آدرس سینما باغ کتاب:بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران، پردیس سینمایی باغ کتاب تهران.

شماره تماس باغ کتاب:۰۲۱۸۸۶۵۷۱۶۵

رفتن به باغ کتاب آنقدر حس خوب دارد که حتی اگر فیلمی که دیدید خوب از کار درنیامده بود لذتتان را از فضای باغ برده‌اید.

دیدن دریاچه باغ هنر و آرامش گرفتن، غرق شدن لابه‌لای باغی از کتاب‌ها و دیدن مجسمه‌های جالب کارتونی، استفاده از کافه‌های باغ کتاب و خرید لوازم تحریر و…همه این‌ها تفریحاتی‌ست که می‌توانید در باغ کتاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید:باغ غذای باغ کتاب؛ کتاب بخوانید و شکم گردی کنید

سینما آزادی همان شهر فرنگ قدیم

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (5)

ابتدا نامش شهر فرنگ بود. این سینما را برادران روحانی در سال 1348 افتتاح کردند. در آن سالها فیلم «جنگ ستارگان» در شهر فرنگ نمایش داده شد و سینما حسابی رونق گرفت. مردم همیشه اینجا را یکی از بهترین سینما های تهران می‌دانند.

سینما آزادی تا حالا چند بار آتش گرفته. سال 1386 بود که ساختمان فعلی آن افتتاح شد. حالا سینما آزادی پربازدیدترین سینمای ایران است و ماهانه از 120 هزار نفر پذیرایی می‌کند.

سالن‌های سینما آزادی، ظرفیت 1400 تماشاچی را دارند. کافی‌شاپ و امکانات رفاهی زیادی در سینما آزادی وجود دارد. پارکینگ اینجا هم بزرگ است، اما هنوز خیلی جای بهتر شدن دارد. می‌شود از فضای 800 متر مربعی سینما بهتر استفاده کرد.

آدرس سینما آزادی:خیابان شهید بهشتی – نبش خیابان شهید خالد اسلامبولی (وزرا).

شماره تلفن سینما آزادی:02184480

سینما چارسو؛ شاید یک گوشی هم خریدید

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (6)

سینما چارسو در طبقه هفتم پاساژ چارسو است. سینما چارسو پارکینگ دارد و 1000 ماشین می‌توانند در آن پارک کنند. 6 سالن سینما میزبان 1000 تماشاچی هستند. در سالن‌های چارسو برای معلولین هم جای مناسب درست کرده‌اند.

پاساژ چارسو مربوط به خرید و فروش موبایل است اما سینما و فودکورت خوبی که در این پاساژ است بعضی‌ها را فقط برای دین فیلم به سمت خودش می‌کشد.

این‌جا تقریبا برای هنردوست‌ها یک پاتوق فیلم‌بینی شده.

چارسو یک کار خوب دیگر هم انجام داده. سالن ساینا سینمای مخصوص نابینایان است که در این پاساژ قرار دارد. این کار چارسو را از دیگر سینما های تهران جدا می‌کند.

سوینا به همت گلاره عباسی بازیگر نام آشنا شکل گرفته. اینجا هنرپیشه‌های مشهور می‌آیند و صحنه های بدون دیالوگ فیلم را برای نابینایان تعریف می‌کنند. سوینا خیلی جوان است و از عمرش چند هفته‌ای بیشتر نمی‌گذرد.

آدرس سینما چارسو:خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ – بازار چارسو – پردیس سینمایی چارسو.

شماره تلفن پردیس چارسو:02161724444

بیشتر بخوانید:فود کورت چارسو چه چیزهایی برای خوردن دارد؟

سینما ملت همراه با سینما تک

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (7)

پردیس سینمایی ملت، یکی از جاهایی است که فیلم های جشنواره در آن زیاد نمایش داده می‌شود. طراحی پردیس ملت جالب است و از دور هم نظرتان را جلب می‌کند. خیلی ها ملت را جزء بهترین سینما های تهران می‌دانند.

پردیس سینما گالری ملت، 15000 متر زیربنا دارد و کنار پارک ملت ساخته شده. اینجا را مهندسین مشاور حرکت سیال طراحی کرده است. 5 سالن سینما در پردیس ملت، آماده پذیرایی از 1120 مراجعه‌کننده هستند.

اینجا یک سینماتک (سینمای ویژه) هم دارد. تمام سالن‌های سینما ملت، صدای دالبی دارند و تجهیزاتشان ضد حریق است. در طبقه دوم هم فود کورت بزرگی ساخته شده. پارکینگ سینما ملت، ظرفیت 1200 خودرو را دارد.

آدرس پردیس سینمایی ملت:خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبروی کردستان.

شماره تلفن سینما ملت:02123162

این‌جا یک کافه کتاب هم دارد که می‌توانید در آن همراه با نوشیدن قهوه کتاب مورد علاقه‌تان را هم ورق بزنید. این کافه کتاب در طبقه اول پردیس سینما ملت است در طبقه دوم رستوران‌ها و کافه‌هایش قرار دارد . می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سینما هروی؛ تازه‌تاسیس و تروتازه

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (8)

دقیقا یک سال پیش بود که پردیس هروی افتتاح شد. اینجا سه سالن سینما دارد و می‌شود سالن‌ها را به صورت خانوادگی یا سازمانی اجاره کرد. هروی سنتر به اندازه کافی جای پارک برای علاقه‌مندان دارد. 220 خودرو در پارکینگ هروی سنتر جا می شوند.

آدرس سینما هروی: میدان هروی – خیابان موسوی – نبش خیابان نازک – مرکز خرید هروی سنتر.

تلفن سینما هروی:02126752392

سینما آستارا؛ کوچه‌های لاله‌زار در تجریش

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (9)

آستارا یکی از قدیمی‌ترین سینما های تهران است. سال 1342 ساخته شده و بعدها در آن تعمیرات انجام داده‌اند. سینما آستارا در تجریش است، اما حال و هوایی شبیه به لاله‌زار دارد. طراحی سینما آستارا سیک قدیمی دارد و روزهای خوش لاله‌زار قدیم را تداعی می‌کند.

سال گذشته بود که سینما آستارا پس از تعمیرات، بازگشایی شد. قبلا سینما آستارا فقط یک سالن داشت، اما الان سالن‌هایش سه تا شده‌اند و می‌تواند پذیرای 740 نفر باشد.

واردش که می‌شوید، حس خوب نوستالژی به سراغتان می‌آید. یاد روزهای پر شور و حال محله‌های جنوب تهران می‌افتید، آن هم در شمالی‌ترین نقطه شهر.

آدرس سینما آستارا: میدان تجریش، خیابان شهرداری.

تلفن سینما آستارا:02122714022

بیشتر بخوانید:باغ کتاب تهران ، گشت و گذار علمی-تفریحی در فضایی باصفا

سینما فرهنگ؛ قبل از وارد شدن قضاوتش نکنید

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (10)

یکی از معدود سینما های تهران است که 5 ستاره دارد. وقتی واردش می‌شوید، محیط مدرن سینما توجهتان را جلب می‌کند. بوفه خوب و امکانات رفاهی و سیستم صدای دالبی، فرهنگ را به یکی از بهترین سینما های تهران تبدیل کرده.

سینما فرهنگ 51 سال پیش با نام سیلورسیتی افتتاح شد. بهروز وثوقی بازیگر مطرح آن زمان، سیلورسیتی را خرید و بعد هم به وزارت فرهنگ و هنر فروخت. تا چند سال پیش، قبض‌های سینما فرهنگ هنوز به نام بهروز وثوقی صادر می‌شده.

سینما فرهنگ 381 صندلی دارد و دارای یک پارکینگ بزرگ هم هست.

آدرس سینما فرهنگ:خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان دولت.

شماره تلفن سینما فرهنگ:02122601205

بیشتر بخوانید:کافه سینما ؛ پاتوق عاشقان باغ فردوس

سینما شکوفه؛ کیفیت خوب در مرکز شهر

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (11)

وقتی که سینما در سال 1340 ساخته شد، نامش سیلوانا بود. سینما سیلوانا سه سالن داشت که 770 نفر در آنها جا می‌شدند. بعد از بازسازیِ سال 1388، نام سینما به شکوفه تغییر کرد.

حالا سینما شکوفه به روز شده و امکانات خوبی دارد. فیلم‌ها با کیفیت صدا و تصویر بالا پخش می‌شوند. کافی‌شاپ و امکانات رفاهی دیگر هم برای سینما شکوفه در نظر گرفته شده.

آدرس سینما شکوفه: ضلع جنوب غربی میدان شهدا.

شماره تلفن پردیس سینمایی شکوفه:02133512701

سینما ارگ تجریش

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (12)

ساختمان ارگ تجاری شبیه به پردیس سینما ملت است. سالن 3 سینما ارگ را خانواده‌ها و سازمان‌ها می‌توانند اجاره کنند. سالن یک ارگ، جز بهترین سینما های تهران است. پروژکتور D-Cinema و صدای‌دالبی دیجیتال، بهترین تجربه تماشای فیلم را برایتان رقم می‌زند. این سالن 150 نفر ظرفیت دارد.

آدرس سینما ارگ:تهران – میدان تجریش – مجتمع تجاری ارگ – طبقه سوم.

شماره تلفن پردیس سینمایی ارگ:02122396588

بعد از دیدن فیلم می‌توانید در پاساژ ارگ که یکی زا بهترین مراکز خرید تهران هم است یک چرخی بزنید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مال محبوب تهران – نکته‌های مثبت و منفی (از تیراژه تا ایران مال)

سینما ایران در خیابان شریعتی

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (13)

53 سال پیش در خیابان شریعتی کنونی تاسیس شد. سینما ایران حالا نامش به مجموعه فرهنگی تفریحی تهران تغییر کرده و مساحتش به 5700 متر مربع می‌رسد. یکی از قدیمی‌ترین سینما های تهران، 4 سالن با ظرفیت 1000 نفر دارد. بزرگترین آنها، سالن آبی با گنجایش 339 صندلی است.

کافی شاپ، فست فود و سالن انتظار 500 متر مربعی، از امکانات سینما ایران هستند.

آدرس سینما ایران:خیابان شریعتی – روبروی بهار شیراز – پلاک 449، مجموعه فرهنگی هنری تهران.

تلفن سینما ایران:02177538711

سینما پیروزی چهارراه کوکاکولا

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (14)

یکی از سینما های تهران است که سالن‌های درجه یک دارد. اینجا قبلا نامش سینما پانوراما بوده و بعدا به سینما پیروزی تغییر کرده. 58 سال از ساختش می‌گذرد و حالا 333 نفر ظرفیت دارد.

سینما پیروزی در دو طبقه ساخته شده و مساحتش 1400 متر مربع است.

سینما پیروزی 3 سال پیش بازگشایی شد و حالا در مجتمع پانوراما قرار دارد.

آدرس سینما پیروزی:خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا.

تلفن سینما پیروزی:02177759223

بیشتر بخوانید: سینما ماندانا ؛ سینمایی قدیمی در شرق تهران

سینما ماندانا تهران از پیشکسوت‌های سینمای تهران

سینما ماندانا یکی از قدیمی‌ترین سینماهای شرق تهران است که از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۰ شب باز است.

راه‌های مختلفی برای رسیدن به سینما دارید. اگر بخواهید با وسیله نقلیه عمومی بیایید هم می‌توانید از مترو استفاده کنید و هم از بی‌آر‌تی. با مترو باید ایستگاه سرسبز پیاده شوید و با BRT باید ایستگاه آیت پیاده شوید.

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (15)

منبع: گوگل مپ عکاس: MOHAMMAD SADEGH

آدرس دقیق سینما ماندانا: خیابان دماوند، تقاطع 30 متری نارمک

سینما افریقا؛ یکی از قدیمی ترین سینما های تهران

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (16)

اینجا همان سینما آتلانتیک است، یکی از قدیمی ترین سینما های تهران. سینما افریقا سال 1343 افتتاح شد و در آن زمان، 430 نفر ظرفیت داشت. حالا این سینما نزدیک 1000 نفر گنجایش دارد.

سینما آفریقا سال 1357 آتش گرفت و بعدا بازسازی شد.

آدرس سینما آفریقا:تهران، بالاتر از میدان ولیعصر.

شماره تلفن سینما آفریقا:02188907171

سینما قدس میدان ولیعصر

لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (17)

از نوستالژی‌ترین سینماهای تهران که نامش قبلا سینما پولیدور بوده. 52 سال پیش افتتاح شده و بعد از بازسازی، سال 1395 دوباره کارش را شروع کرده است.

سینما قدس اکنون 478 نفر ظرفیت دارد. حس بازگشت به روزهای خاطره‌انگیز، در سینما قدس تهران خیلی خوب منتفل می‌شود.

آدرس سینما قدس:میدان ولیعصر

تلفن سینما قدس:02188907208

راستی اگر از شهرهای دیگر به تهران آمدید و دنبال جایی برای ماندن می‌گردید که در آن احساس راحتی کنید اجاره روزانه آپارتمان در تهران یکی از بهترین گزینه‌هایتان خواهد بود. خانه‌های مرتب و مبله‌ای که حس بودن در خانه خودتان را منتقل کنند یکی از بهترین اقامتگاه‌هاست.

سینماتیکت؛ خرید آنلاین بلیط سینما

برای اطلاع از سانس‌های سینماهای تهران، قیمت و رزرو صندلی می‌توانید از سایت سینماتیکت تهران استفاده کنید، همچنین می‌توانید برنامه آن را دانلود کنید. با استفاده از این سایت می‌توانید از تخفیف‌ها هم باخبر شوید و اخبار سینمایی هم دنبال کنید.

سوالات متداول

لیست بهترین سینماهای تهران کدامند؟

سینما ایران مال، مگامال، سینما چارسو، سینما آزادی و سینما باغ کتاب از بهترین سینماهای تهران است.

بهترین سینمای غرب تهران؟

سینما مگامال اکباتان و سینما پاساژ کوروش از بهترین سینماهایی است که می‌توانید در غرب تهران سراغش بروید.

بهترین سینمای شرق تهران؟

سینما هروی و سینما پیروزی دو تا از بهترین سینماهای شرق تهران هستند.

در مرکز تهران کجا سینما برویم؟

سینما قدس و سینما آفریقا می‌توانند انتخاب های خوبی باشند.

این بود لیست پینورست ؛ تجربه شما از رفتن به این سینماها چه چیز بوده؟ کدامشان از دیگری بهتر است؟ سینمای خوب دیگری را از قلم ننداخته‌ایم؟ کیفیت کدامشان نسبت به گذشته تغییر کرده؟ نظرتان را برای ما در قسمت نظرات حتما بنویسید و لیست ما را کامل کنید.

صدرا محمدی
لیست ۱۶ تایی جذاب از بهترین سینما های تهران - پینورست (2024)

References

Top Articles
Ricky Van Veen – Age, Bio, Personal Life, Family & Stats | CelebsAges
9 Prettiest Gulf Coast Towns for 2024
Lengua With A Tilde Crossword
Busted Newspaper Zapata Tx
Restaurer Triple Vitrage
Mate Me If You May Sapir Englard Pdf
Grange Display Calculator
CKS is only available in the UK | NICE
Ashlyn Peaks Bio
7543460065
Milk And Mocha GIFs | GIFDB.com
A.e.a.o.n.m.s
Unit 1 Lesson 5 Practice Problems Answer Key
Capitulo 2B Answers Page 40
Nonuclub
Water Days For Modesto Ca
Indiana Wesleyan Transcripts
Saritaprivate
1989 Chevy Caprice For Sale Craigslist
Qual o significado log out?
Best Transmission Service Margate
Where to eat: the 50 best restaurants in Freiburg im Breisgau
Dewalt vs Milwaukee: Comparing Top Power Tool Brands - EXTOL
8002905511
O'reilly's In Monroe Georgia
Cinema | Düsseldorfer Filmkunstkinos
Shia Prayer Times Houston
Mobile crane from the Netherlands, used mobile crane for sale from the Netherlands
United E Gift Card
Bi State Schedule
Siskiyou Co Craigslist
Culver's Hartland Flavor Of The Day
Cars And Trucks Facebook
Myhrconnect Kp
Adecco Check Stubs
Everything You Need to Know About NLE Choppa
Metro By T Mobile Sign In
October 31St Weather
Whitehall Preparatory And Fitness Academy Calendar
How To Paint Dinos In Ark
The Minneapolis Journal from Minneapolis, Minnesota
Unifi Vlan Only Network
Empires And Puzzles Dark Chest
Go Bananas Wareham Ma
O'reilly's El Dorado Kansas
3 Zodiac Signs Whose Wishes Come True After The Pisces Moon On September 16
'The Night Agent' Star Luciane Buchanan's Dating Life Is a Mystery
Random Animal Hybrid Generator Wheel
Chr Pop Pulse
The Sports Academy - 101 Glenwest Drive, Glen Carbon, Illinois 62034 - Guide
Product Test Drive: Garnier BB Cream vs. Garnier BB Cream For Combo/Oily Skin
Https://Eaxcis.allstate.com
Latest Posts
Article information

Author: Mr. See Jast

Last Updated:

Views: 6269

Rating: 4.4 / 5 (75 voted)

Reviews: 90% of readers found this page helpful

Author information

Name: Mr. See Jast

Birthday: 1999-07-30

Address: 8409 Megan Mountain, New Mathew, MT 44997-8193

Phone: +5023589614038

Job: Chief Executive

Hobby: Leather crafting, Flag Football, Candle making, Flying, Poi, Gunsmithing, Swimming

Introduction: My name is Mr. See Jast, I am a open, jolly, gorgeous, courageous, inexpensive, friendly, homely person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.